jag HATAR frisörer..

Det blir ALDRIG som man vill när man är hos dom, iallfall inte när jag är hos dom, det är helt sjukt! Liksom jag skulle ju färga mitt hår hos en ganska fin och dyr frisör idag, jag sa "Jag vill ha ljusblondt, men ändå lite naturligt så inte typ vitt." Asså det blev nästan INGEN skillnad. Man ser att det är lite ljusare och så, men knappt. FAN, och det var ju liksom ingen billig visit där heller. Funderar på om jag ska gå dit imorgon och kräva en ny färgning, men jag är så feg när det gäller att klaga, men borde fan göra det nu. Suck....

Iallafall, efter frisören så gick jag på Entré med Maja en stund och shoppade. Fick med mig volympulver & en helt awesome tröja haha! Dock verkligen inte något som jag egentligen har råd med, men kände sånn rush för att handla nåt hehe ;) 

300:- Carlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0