godnatt-inlägg

Jag längtar något så in i helvete till Siesta! så att det inte går! Har jag berättat för er att jag både beställt biljett & fått biljetten sålänge jag hade blogg-paus? Kanske inte, men nu vet ni ;) Och jag är ooooverexcited!

För övrigt så har min dag varit ganska tråkig. Mina halsmandlar är jobbiga, idrottsläraren klagar för att jag knappt är med, säger alltid "Men jag ska vara med nästa gång!". Tror ni det händer? Nej haha. Så glömsk/lat är jag. 
Kom på att glass hjälpte mot mandlarna, att jag inte tänkt på det innan!? Har haft problem med dom flera gånger innan, denna gånger är det inte så farligt, andra gånger har jag liksom dött av smärta & varit hög på smärtstillande ;) Så nu ska jag knarka glass, vilket jag inte klagar på ihihih! 

Nej nu ska jag hoppa i sängen, over and out! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0