hej gott folk!

Jaaaaa.. Uppdaterar inte så ofta nuförtiden, händer inte så mycket faktiskt just nu. I helgen var jag hos Saskia i fredags och chillade/hon somnade vid typ 10, dryge fanskapet haha! I lördags så hade vi middag hemma med mina vänner Lovisa & Victoria. Fett trevligt och mysigt :) Alltså, en vit helg.. so not okey ;) får ta igen det nu i helgen haha, hoppas jag! 

För övrigt så ska jag gå ut på stan en runda nu i veckan och leta efter nåt sommarjobb. Ung i sommar är ju dryga som fan o ger mig inte nåt.. Vill verkligen ha något i början av sommaren så man kan shoppa sönder sen ;) 
Hmm.. vad mer..? JO, Lars Winnerbäck kommer till Malmö den 23 september and I will be there, självklart liksom! Nu ska jag bara fråga nån som också gillar lasse om dom vill följa med, vill ju inte sticka dit själv liksom, så mobbat haha. 
Men nuuuu.. så ska snart hoppa i sängen. Jobbig dag i serveringen imorgon väntar mig.. roligt :D


Nyduschad ehehe



Kommentarer
Postat av: Victor Jägerholm - Gaylifet i Jönköping

Hej Hej :)

haft en bra dag? Kram

2011-04-11 @ 23:29:35
URL: http://gaylifet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0